“آژنگ نیوز”: بارش برف در تهران (که همین الان هم در حال بارش است)با این حجم حداقل از دهه ۶۰ به این طرف  کمتر سابقه داشته است.این بارش از جهات مختلف برای شهر بزرگی که بخش قابل توجهی از جمعیت کشور در آن و اطراف آن سکونت دارند اهمیت داشت.

برف - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

از نظر پاکیزه شدن،هوا پالایش زمین این منطقه، و از همه مهمتر امیدواری بخشیدن به بهبود وضعیت هرچند اندک آب  مورد نیاز این شهر.ازنظر بصری و ایجاد روحیه در مردم نیز برف جنبه شادی آفرین و هیجان انگیزی داشت.مردم دوست داشتند با این پدیده طبیعی و البته این سالها کمتر دیده شده در کشور ؛عکس یادگاری بیاندازند.

برف2 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در این میان هم البته یک سوال وجود دارد. سوال این است که چند نفر از مسئولان شهری،مسئولان کشاورزی،مسئولان امور راهها ،حتی بخشهای خصوصی مرتبط با این موضوعات ؛مثلا در ابتدای پاییز امسال نقشه هواشناسی زمستان را جلوی دیدگانشان قرار داده و برای این زمستان برنامه ریزی مناسب انجام داده اند.

برف3 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

چون در روزگاری که حداقل با تلفن همراه میتوان وضعیت هوای مثلا یک تا دوهفته بعد را فهمید، ابزار پیشرفته هوا شناسی قطعا تصویر بهتر را در زمان بیشتری ارایه داده است.خلاصه از این برف تهران میتوان درسهای فراوانی گرفت که یکی از آنها پیش بینی آینده و برنامه ریزی مناسب برای آن آینده است!

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *