آژنگ نیوز: هیو گرانت در نقش زئوس، پادشاه خدایان یونان، در تریلر آینده نتفلیکس بر اساس اساطیر یونانی به نام کائوس بازی خواهد کرد.

این سریال کمدی سیاه که تابستان سال آینده تولید می شود، بازگویی مدرن داستان های معروف خدایان یونان باستان است که توسط بازیگر و نویسنده بریتانیایی چارلی کوول نوشته شده است.

در توضیح این سریال در نتفلیکس آمده است: «این سریال ژانرگرا، پیچ و تاب مدرنی را در اساطیر یونان و روم ایجاد می‌کند و مضامینی از سیاست جنسیتی، قدرت و زندگی در دنیای اموات را بررسی می‌کند.

کارگردان فیلم  گفته: “من کاملاً هیجان زده هستم که کائوس را می سازم، و نمی توانم به یک تیم هیجان انگیزتر یا پویاتر از مردم فکر کنم که همه چیز را زنده کنند… جورجی (بانکس-دیویس) و رونیارارو هر دو کارگردانان رویایی با حس های تاریک لذت بخش از [طنز] هستند – من خوشحالم که با هر دو کار می کنم.

من معتقدم که هنوز از خبر موافقت هیو گرانت برای بازی در نقش زئوس در شوک هستم – این رویای من بود … او گروه بازیگران شگفت انگیزی را رهبری می کند و ما بسیار [مفتخر] هستیم که همه آنها را در گروه داریم. من نمی توانم صبر کنم تا فیلمبرداری شروع شود”.

هیوگرانت - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این بازیگر بریتانیایی که به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های موفقی مانند «خاطرات بریجیت جونز» و «عشق عشق» شهرت دارد، تصویری متفاوت از زئوس را به تصویر می‌کشد، تصویری ناامن و پر از خشم.

همراه با گرانت ۶۱ساله، کیلیان اسکات، آرورا پرینو، میسیا باتلر، لیلا فرزاد، نبهان رضوان، جانت مک‌تیر، دیوید تیولیس، کلیف کورتیس، راکی آیولا و استنلی تاونسند از جمله بازیگران آن هستند.

نتفلیکس برای معرفی تبلیغاتاین شرکت به کارمندان خود گفت که غول پخش جریانی نتفلیکس قرار است یک ردیف اشتراک کم‌هزینه را که شامل تبلیغات می‌شود، معرفی کند.

این سرویس برخلاف رقیب Hulu کاملاً بدون تبلیغات شناخته شده است، اما افزایش اخیر قیمت ها و کاهش مشترکین نشان داده است که ارائه یک ردیف اشتراک کم هزینه که دارای تبلیغات است ممکن است مشتریان را بازگرداند.

نتفلیکس از اولین روزهای خود به عنوان یک پلتفرم فعال به طور مداوم،اعلام کرد که تبلیغاتی را روی محتوای خود قرار نمی دهد، اما ظاهراً به دلیل نیازهای بازار فعلی، این احساس تغییر کرده است.

بر اساس گزارشی در نیویورک تایمز، این تغییر که شرکت قصد داشت در آینده بیشتر اجرا کند، در چند ماه آخر سال ۲۰۲۲ رخ داد.

مترجم:علی محرابی

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *