آژنگ نیوز: کتاب”به قول ویلیام جیمز، از زندگی نترسید”، مجموعه ای جذاب از نوشته های تغییر دهنده زندگی ویلیام جیمز منتشر شد.

ویرایش شده توسط جان کاگ وجاناتان ون بل

جلد گالینگور

قیمت:

۲۹.۹۵ دلار / ۲۵.۰۰ پوند

منتشر شده: ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳

صفحات: ۳۹۲

درباره کتاب

ویلیام جیمز -روانشناس، فیلسوف و جوینده معنوی- یکی از آن نویسندگان نادری است که می تواند مستقیماً و قدرتمندانه درباره معنا و ارزش زندگی با هر کسی صحبت کند و ایده هایش نه تنها نحوه تفکر مردم، بلکه نحوه زندگی آنها را تغییر می دهد.

از زندگی نترسید - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

جیمز متفکری که به یافتن فلسفه پراگماتیسم و الهام بخشیدن به الکلی‌های گمنام کمک کرد، به طرز معروفی پرسید: «آیا زندگی ارزش زیستن دارد؟» این گلچین که بسیاری از بهترین و محبوب‌ترین مقالات، گفت‌وگوها و نوشته‌های دیگر او را گرد هم می‌آورد، پاسخ جیمز به آن و دیگر پرسش‌های وجودی را به شیوه منحصربه‌فرد خود دلسوزانه، شوخ‌طبعانه، فصیح، دقیق، متواضع، و همیشه کاربردی ارائه می‌کند .

در این کتاب با جیمز آشنا می‌شویم که کاملاً با نگرانی‌های امروزی هماهنگ است .اوکسی است که برای آزادی انسان استدلال می‌کند، روان‌شناسی سالم را بیان می‌کند، ما را ترغیب می‌کند تا جریان آگاهی را کشف کنیم، تعریف جدیدی از حقیقت بر اساس پیامدهای عملی آن ارائه می‌کند، و هرگز امکان تعالی عرفانی را از بین نمی برد. این انتخاب‌های جذاب و قابل دسترس که توسط جان کاگ و جاناتان ون بل معرفی شده‌اند، نشان می‌دهند که چرا جیمز یکی از راهنماهای بزرگ کسب و کار و امید بخشی درزندگی است.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *