“آژنگ نیوز”:تلاش برای یافتن جیمز باند جدید هنوز در جریان است. صحبت در مورد اینکه چه کسی نفر بعدی خواهد بود که افسانه صفحه نمایش بزرگ را به تصویر می کشد، این موضوع را به یک چهره محدود کرده است.

در سال ۲۰۲۱، دنیل کریگ تصمیم گرفت کلاه MI6 خود را آویزان کند، اسلحه خود را تحویل داد و پس از انتشار فیلم «زمانی برای مردن نیست» به۱۵سال زندگی حرفه‌ای خود به عنوان ۰۰۷پایان داد. از همان لحظه، رقابت برای جایگزینی بازیگری که غیرقابل جایگزین به نظر می رسید، ادامه یافته است.

جیمز قدیم - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

دنیل کریگ به کارش پابان میدهد
تصمیم کریگ برای ترک این نقش بر اساس دلایل زیادی بود، تنها یک دلیل نداشت. همانطور که در Digital Spy گزارش شده است، بازیگر بریتانیایی هنگام پرسیدن این سوال گفت:من کاملاً خوب بودم. اما به نوعی احساس می‌کردیم که باید این کار را تمام کنیم.

این هم همه ماجرا نیست، زیرا به نظر می رسد کریگ از سال ۲۰۰۶، زمانی که کازینو رویال برای اولین بار در سینما ظاهر شد، به ترک آن فکر می کرد. او در گفتگوی دیگری هم گفته بود:

به باربارا [بروکلی] گفتم: «چند تا از این فیلم‌ها را باید بسازم؟» چون واقعاً به قراردادها یا هیچ یک از آن چیزها نگاه نمی‌کنم. و او گفت، “چهار” و من گفتم، “اوه، باشه.

بنابراین در آن زمان با او قرارداد بستم و گفتم: “این راهی است که من می خواهم پیش برود”. این تنها راهی بود که می‌توانستم برای خودم ببینم تا همه چیز را خودم تمام کنم و بهر حال این دوره تصدی من بود، شخص دیگری می‌تواند بیاید و مسئولیت را بر عهده بگیرد.

جیمز جدید - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

اما رقیب جدید چهره جیمز باند کسی نیست جز آرون تیلور جانسون، ستاره ۳۲ ساله سینما که در باکینگهام شایر، انگلستان متولد شده است.

یکی از اولین نقش های او در تئاتر، بازی در نقش مکبث،قهرمان شرورکلاسیک ویلیام شکسپیر بود.آخرین فیلم او قطار گلوله بود که در کنار ساندرا بولاک و برد پیت بازی کرد.

مترجم:علی محرابی

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *