در بازی رده بندی تیم فوتبال کرواسی با نتیجه ۲ بریک بر تیم فوتبال مراکش+داور+var غلبه کرد و به مقام سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ رسید.

در یکی مانده به آخرین بازی مسابقات جام جهانی قطر تیم فوتبال کرواسی در یک بازی برتر فقط موفق شد دوگل به مراکش بزند.در این بازی داور جوان قطری دو پنالتی مسلم به نفع کرواسی را نگرفت.همچنین علیرغم خطاهای مکرر و خطرنک تیم مراکش ،فقط به یک بازیکن این تیم به زور و به دلیل اعتراضات مکررش کارت زرد نشان داد.بازیکنان مراکش در طول بازی بارها به داور مسابقه اعتراض کرده و فقط او را کتک نزدند!

کروات - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

جالب اینکه داورانvarنیز کاملابا داور مسابقه هماهنگ بوده و اصلا مراجعه ای به var انجام نشد.در این مسابقه نزدیک به دو دقیقه یک بازیکن کرواسی مصدوم بر روی زمین دراز کشیده بود اما داور و بازیکنان مراکش بازی را متوقف نکرده و به حملاتشان به سوی دروازه ادامه دادند. تا اینکه توپ از زمین بازی بیرون رفت.

نکته دیگر اینکه تیم مراکش که تا این مرحله کاملا شانسی و بدون شایستگی بالا آمده بود ،بازیکنانش داور را دوره کرده و به او با بی ادبی کامل اعتراض میکردند.

به نظر میرسید کشور میزبان یعنی قطر تلاش میکرد زمینه های سوم شدن یک تیم عربی را فراهم کند.اما بازی خوب تیم کرواسی این طراحی را ناکام کرد.

این دو تیم همین سه هفته پیش در مرحله گروهی، به مصاف یکدیگر رفتند،نتیجه آن بازی تساوی بدون گل بود.

اما در بازی دوم وحشت بر اردوی مراکش مستولی شده بود به گونه ای که در دقایق اولیه بازی بونو دروازه بان مراکش مرتکب اشتباه وحشتناکی شد که میتوانست به گل اول بازی منجر شود.

کرواسی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

دو گل تیم کرواسی کاملا تاکتیکی و برنامه ریزی شده بود.اما گل مراکش بر اثر اشتباه دفاع تیم کرواسی به ثمر رسید.

میسلاو اورسیچ زننده گل پیروزی بازی پس از بازی گفت: فقط چند روز بعد متوجه خواهیم شد که این پیروزی چقدر بزرگ است.این مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای من بود و می‌خواهم آن را به خانواده‌ام و همه هواداران کرواسی تقدیم کنم.»

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *