آژنگ نیوز: سومین بازی ایران در جام جهانی فوتبال قطر با شکست پایان یافت وتیم ملی کشورمان از جام جهانی حذف شد. تیم ملی فوتبال آمریکا با برتری یک بر صفر  به مرحله بعدی صعود کرد و باید با تیم ملی فوتبال هلند در مرحله حذفی مسابقه بدهد.

در خصوص آمار بازی ایران لزومی به اشاره به مواد مختلف نیست.صرفا اشاره به چند مورد میتواند بیان کند که شکل بازی به شکست تیم ایران منتهی شد.تیم ایران ۱ کرنر داشت و تیم آمریکا ۷ کرنر . اما تعداد ضربات داخل چارچوب آمریکا ۵ ضربه و تعداد ضربات داخل چارچوب تیم فوتبال ایران صفر ضربه بود.

ایران 1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در خصوص مسایل فنی بازی نیز کارشناسان قطعا تحلیلهایی خواهند داشت. اما در اینجا به چند مورد اشاره میشود. با حضور سامان قدوس و جلالی در این بازی این سوال مطرح شد که به چه دلیلی از این دو بازیکن استفاده نشد؟یکی از تعویض های همیشگی ایران ورود علی کریمی به بازی بود.حضور او چقدر به نفع تیم ایران بود. در نیمه اول بارها از جناح راست آمریکا و جناح چپ تیم فوتبال ایران حملاتی صورت گرفت. در چه شرایطی باید در جناح چپ ایران تغییر صورت میگرفت. اگر محمدی آسیب نمیدید ،آیا مربی اقدام به تعویض میکرد؟دو فوروارد در زمین از سوی مربی قرار گرفت که باید به آنها توپ میرسید.هافبکهای ایران در طول بازی چند پاس درست به این فورواردها دادند؟

پایان کار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی به معنای خداحافظی با یک نسل از بازیکنان است.نسلس که قطعا در جام جهانی بعد نخواهند بود. در حالیکه تیم آمریکا با این تیم جوان تجربه اندوخته و میتواند در مسابقات بعدی هم حضور یابند. اما به مدد مربی محتاط به نظر میرسد شاید فقط یک یا دونفر از این تیم  در جام جهانی بعدی حضور یابند!

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *