“آژنگ نیوز”:اولین روز مدرسه برای کودکانی که در تگزاس زندگی می‌کردند،بسیار سخت آغاز شد. چنانکه این تصویر نشان میدهد آنها باید به مدرسه میرفتند ومجبور بودند برای جلوگیری از ابتلا به ذات الریه شنی ،ناشی از طوفان شن و گردو خاک سرو صورت خود را به طور کامل بپوشانند.

شن - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

هنگامی که یک دهه خشکسالی در دشت های جنوبی در سال ۱۹۳۱ رخ داد، گویی یک بمب منفجر شد. زمین ویران شده بود، حیوانات هر چیزی را که می توانستند بخورند مصرف می کردند ،برای مدتهای طولانی باران نباریده بود.. کشاورزی غیرممکن بود و زمین ظاهراً با مردمی که برای زنده ماندن به آن نیاز داشتند می جنگید. با این حال، زندگی باید ادامه می یافت.

کودکانی که در فضای پر از گرد و غبار بزرگ می‌شدند باید به مدرسه می‌رفتند و همچنین برای والدین خود کار می‌کردند، آنها اجازه نداشتند به سادگی تسلیم شوند و احتمالا بمیرند، زیرا زندگی سخت بود. برای اینکه شن و ماسه به ریه ها و چشم هایشان نرسد، آنها عمدتاً ماسک های خانگی می پوشیدند که صورت آنها را می پوشاند و تا حد امکان آنها را از عوامل محیطی در امان نگه می داشت. بزرگ شدن در این زمان بچه ها را قوی کرد، و به همین دلیل است که بسیاری از پدربزرگ ها و مادربزرگ های این نسل وقتی نوبت به دوران مدرن می رسید، از رفاه و آسایش با شادی فراوان خرسند بودند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *