“آژنگ نیوز”:شخصیتهای روانی در سینما و بویژه سینمای جهان جایگاه ویژه ای دارند.بر اساس مقاله ای در ژانویه ۲۰۱۸میلادی در نشریه مشاغل آشنا ، گروهی از روانپزشکان۴۰۰فیلم را مطالعه کردند و ۱۲۶ شخصیت روانی را شناسایی کردند.

باردم - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

آنها تصویر خاویر باردم از فیلم سینمایی (کشوری برای پیرمردها نیست) را به عنوان دقیق ترین تصویر بالینی از یک روان پریش انتخاب کردند.

خاویر باردم متعلق به خانواده ای از بازیگران است که در روزهای اولیه سینمای اسپانیا روی فیلمهای مختلف کار می کردند و سینمای اسپانیا را بوجود آوردند..

او در لاس پالماس د گرن کاناریا، اسپانیا، از بازیگری به نام پیلار باردم (ماریا دل پیلار باردم مونوز) و تاجر خوزه کارلوس انسیناس دوسیناگ به دنیا آمد. پدربزرگ و مادربزرگ مادری او رافائل باردم و ماتیلد مونوز سمپدرو بازیگرانی بودند و عموی او فیلمنامه نویس خوان آنتونیو باردم است. او کار خود را در کسب و کار خانوادگی در شش سالگی آغاز کرد، یعنی زمانی که در اولین فیلم بلند خود، “El picaro” (1974) (A.K.A. The Soundrel) ظاهر شد. او در سال های نوجوانی در چندین سریال تلویزیونی بازی کرد، برای تیم ملی اسپانیا راگبی بازی کرد و همراه با یک گروه تئاتر مستقل در کشور اسپانیا برنامه های متعدد اجرا کرد.

او پنج جایزه به عنوان بهترین بازیگر مرد و یک نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد را برای نقش آفرینی خود کسب کرده است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *