“آژنگ نیوز”:کتاب”سرمایه گذاری در متاورس”منتشر گردید.

نویسنده: کریپتو آرت

مترجم: سلیمه صدیقی

ناشر: مهربان نشر

قیمت: ۹۰۰,۰۰۰ ریال

تعدادصفحات: ۲۱۱

متاورس - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

متاورس دقیقا چیست؟ و چگونه می توانیم با آن درآمد کسب کنیم؟ اگر در این باره کنجکاو هستید، خواندن این کتاب می تواند کمک بزرگی به شما بکند.

شاید شنیده باشید که متاورسْ آیندۀ ماست! در واقع، بسیاری از پیشگامان ادعا می کنند که مرحلۀ بعدی اینترنت همان متاورس خواهد بود. فیس بوک که احتمالا بزرگ ترین شرکت فناوری است که در متاورس سهام دارد آن قدر به این موضوع اعتقاد دارد که نام تجاری خود را به “متا” تغییر داده است! و آن را این گونه تعریف می کند:

متاورس مجموعه ای از مکان های مجازی است که در آنها می توانید به همراه کسانی که به طور فیزیکی در کنار شما نیستند به گشت وگذار و کاوش بپردازید.”

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک، در جایی گفته دوست ندارد شرکتش صرفا به عنوان یک رسانۀ اجتماعی شناخته شود. در عوض، مایل است که فیس بوک یک شرکت متاورسی به شمار رود.شرکت بلومبرگ نیز اخیرا پیش بینی کرده که اندازۀ بازار متاورس به چیزی حدود ۸۰۰ میلیارد دلار برسد!

محیط مجازی متاورس پتانسیل این را دارد که به یک بازار تریلیون دلاری تبدیل شود. این محیط مکانی مناسب برای سرگرمی، خرید و حتی کسب وکار برای بسیاری از افراد خواهد بود.

ذکر این نکته ضروری است که متاورس نه تنها به عنوان نسل بعدی اینترنت، که به عنوان جانشینی برای اینترنت معرفی می شود.کتابی که در دست دارید جامع ترین و به روزترین کتاب در مورد متاورس است.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *