“آژنگ نیوز”:مراسم عروسی در چین شامل یک سنت برای پیوند خانواده ها با یکدیگر است. از نظر تاریخی، عروس قبل از عروسی برای خانواده خود چای سرو می کرد و بعد از مراسم، زن و شوهر مراسم چای را برای خانواده داماد انجام می دادند.

اما امروزه معمولاً مراسم چای برای احترام به هر دو خانواده برگزار می شود. آنها را می توان به صورت خصوصی مستقیماً بعد از عروسی، روز بعد از عروسی یا حتی بین مراسم و پذیرایی با حضور همه مهمانان انجام داد.

چین از - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در طول مراسم از اقوام از جمله پدربزرگ و مادربزرگ، پدر و مادر، خاله و عموها با یک فنجان چای پذیرایی می شود و هر یک جرعه جرعه چای می نوشند.پس از نوشیدن چای، هر یک از اقوام یک پاکت قرمز رنگ که حاوی پول، جواهرات یا وسایل گرانبهای  دیگری است؛ به زوج می‌دهند و پاکت‌ها روی سینی چای قرار می‌گیرد.

این مراسم راهی برای ابراز محبت و قدردانی عروس و داماد نسبت به اقوامشان است که آنها را بزرگ می کنند و از آنها مراقبت می کنند و برای خانواده هایشان در یک لحظه خاص برای اهدای برکت شریک می شوند. همچنین این اولین باری است که عروس و داماد نامزدهای خود را با عنوان جدید و به عنوان یک همسرخطاب می کنند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *