“آژنگ نیوز”:نشست رونمایی از کتاب«تاریخ عکاسی و عکس‌های تاریخی کرمان»برگزار می شود.

به مناسبت انتشار کتاب «تاریخ عکاسی و عکس‌های تاریخی کرمان» تألیف عباس افضلی ننیز، ششصد و سی هفتمین شب از شب‌های بخارا به رونمایی از این کتاب اختصاص یافته است. این نشست ساعت ۶ بعدازظهر روز جمعه بیستم خردادماه ۱۴۰۱ در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار می‌شود و به صورت مستقیم پخش خواهد شد.
در این نشست و به مناسبت انتشار این کتاب، سید محمدعلی گلاب‌زاده (پژوهشگر تاریخ کرمان و مدیر مرکز کرمانشناسی)، مظفر طاهری (استاد عکاسی دانشگاه‌های کرمان، قزوین و سوره تهران و از پیشکسوتان عکاسی کرمان)، دکتر پریسا کدیور (نویسنده و پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه کرمان)، مهرداد اسکویی (مستندساز، عکاس و پژوهشگر عکس‌های تاریخی)، مجتبی احمدی (ویراستار و مدیر هنری کتاب)، عباس افضلی ننیز (پژوهشگر و مؤلف کتاب) و علی دهباشی (سردبیر مجله بخارا) سخنرانی خواهند کرد.

رونمایی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ


این مراسم با حضور استادان و دانشجویان و اهالی فرهنگ و هنر کرمان برگزار خواهد شد.
عباس افضلی ننیز متولد ۱۳۵۹ در کرمان و عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید باهنر است. او از دوره دانشجویی در رشته عکاسی دانشگاه هنر تهران، پژوهش در تاریخ عکاسی را آغاز کرده و اینک پس از حدود ۱۵ سال بخشی از یافته‌های خود را در قالب کتاب مذکور ارائه می‌کند. ناشر این کتاب دانشگاه شهید باهنر کرمان و مرکز کرمانشناسی با حمایت روابط عمومی مس سرچشمه رفسنجان و بنیاد ایران‌شناسی هستند.
این نشست در ساعت ۶ بعدازظهر جمعه بیستم خرداد ۱۴۰۱ در آمفی‌تئاتر روباز موزه هنرهای معاصر کرمان (به نشانی: خیابان شریعتی، نرسیده به باغ ملی) برگزار می‌شود و به صورت مستقیم از نشانی‌های زیر در اینستاگرام پخش خواهد شد:

Instagram.com/bukharamag
Instagram.com/alidehbashi7
Instagram.com/abbas_afzali_naneez.1

گروه خبر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *