“آژنگ نیوز”:نشست”بحث وگفتگو با کاوه فولادی نسب نویسنده رمان برلینی ها”از سوی مجله بخارا برگزار می شود.

به مناسبت انتشار رمان تازه‌ی کاوه فولادی‌نسب، «برلینی‌ها»، که از سوی نشر چشمه منتشرشده است ، دویست و بیست و هشتمین نشست از سلسله‌جلسات صبح پنجشنبه‌های مجله‌ی بخارا اختصاص یافته به بحث و گفت‌وگو با این نویسنده. این نشست در ساعت نه‌ونیم صبح پنج‌شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با حضور تینا پاکروان، محمد طلوعی، جواد ماه‌زاده و علی دهباشی در خانه‌ی فرهنگان قریب برگزار و به صورت مستقیم نیز در اینستاگرام پخش خواهد شد.

کاوه - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ


کاوه فولادی‌نسب، داستان‌نویس، مترجم، مدرس داستان و روزنامه‌نگار ادبی، متولد ۱۳۵۹ در تهران است. در ایران معماری خوانده و حالا در آلمان مشغول نوشتن تز دکترایش در حوزه‌ی جامعه‌شناسی شهری است. او در سال‌های فعالیت ادبی‌اش، بیش از بیست کتاب منتشر کرده، که جمله‌ی آن‌ها می‌توان به این آثار اشاره کرد: رمان‌های «برلینی‌ها» و «هشت و چهل‌چهار»، مجموعه داستان «مزار در همین حوالی»، مجموعه‌ی چهارجلدی «حرفه‌: داستان‌نویس» (ترجمه از انگلیسی، همراه با مریم کهنسال نودهی)، رمان «بئاتریس و ویرژیل» (نوشته‌ی یان مارتل، ترجمه از انگلیسی، همراه با مریم کهنسال نودهی)، کمیک‌استریپ شش‌جلدی «در جست‌وجوی زمان ازدست‌رفته» (نوشته‌ی مارسل پروست، اقتباس استفان اوئه، ترجمه از فرانسوی، همراه با مریم کهنسال نودهی)، «خیابان ولی‌عصر تهران – روایت‌های داستانی»، «خیابان ولی‌عصر تهران – روایت‌های غیرداستانی» و «جریان چهارم» (نقد ادبی، همراه با مریم کهنسال نودهی و محمود قلی‌پور).

جلسه‌ی دیدار و گفت‌وگو با کاوه فولادی‌نسب در ساعت نه‌ونیم صبح پنج‌شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار و به صورت مستقیم از نشانی‌های زیر در اینستاگرام پخش خواهد شد.
Instagram.com/bukharamag
Instagram.com/farhangan.ir

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *