آژنگ نیوز: نشست”بحث و بررسی درباره کتاب؛ حق مادر زاد؛”برگزارمی شود.

به مناسبت انتشار کتاب «حق مادرزاد» که به انسان و طبیعت در دنیای امروز می‌پردازد، هفدهمین نشست از سلسله جلسات عصر چهارشنبه‌های مجله بخارا با همکاری کتابفروشی فرهنگان فرشته به بحث و بررسی درباره این کتاب اختصاص یافته است. این نشست در ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

کتاب «حق مادرزاد» تألیف استیون رابرت کلرت، استاد بوم‌شناسی اجتماعی در دانشگاه ییل است. درباره نویسنده کتاب همان بس که لوموند ویلسون گفته است: «درمورد روابط غامض انسان با طبیعت ـ آنگونه که در معماری ما، در رابطه با حیوانات، و در شکل‌گیری زیبایی‌شناسی تبلور می‌یابد، هیچ‌کس داناتر از استیون کلرت نیست

حق مادر زاد - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

کتاب «حق مادرزاد» توسط دکتر وهاب‌زاده، سیدمصطفی چشمی و روشنک شهریاری به فارسی ترجمه شده و نشر نو آن را در ۳۸۴ صفحه منتشر کرده است.

در این نشست صاحبنظران این رشته: عبدالحسین وهاب‌زاده، هوشنگ ضیایی، محمد اسلامی، فاطیما آزاد، محمد عظیمی، رضا تسلیمی تهرانی و مانیا شفاهی درباره موضوعات مطرح‌شده در یازده فصل کتاب به بحث خواهند نشست.

این نشست در ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به صورت مستقیم از نشانی‌های زیر در اینستاگرام پخش خواهد شد:

instagram.com/bukharamag

instagram.com/farhangan.fereshte

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *