آژنگ نیوز: سومین عصر چهارشنبه‌های بخارا در سال ۱۴۰۱ به معرفی و بررسی کتاب «مرگ، سوگ،‌ فقدان» تألیف دکتر سودابه دیداران اختصاص یافته است. این نشست در ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه سی و یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با حضور: دکتر غلامحسین معتمدی، دکتر سودابه دیداران، ‌دکتر فروغ ادریسی و علی دهباشی در محل کتابفروشی فرهنگان فرشته برگزار می‌شود و به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

داغ دیدگی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در این نشست، دکتر معتمدی در موضوع مرگ سخن خواهند گفت، دکتر دیداران دربارۀ چگونگی فعالیتهای روانکاوی و تألیف کتاب «مرگ، سوگ، فقدان» صحبت خواهند کرد و دکتر ادریسی و علی دهباشی به بحث و بررسی کتاب خواهند پرداخت.

سودابه دیداران (متولد بهمن ۱۳۴۳ ـ آبادان) دوره دبیرستان را در شهر شیراز به پایان رساند. سال ۱۳۶۴ وارد دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه تهران شد و پس از گذراندن دوره‌ی دستیاری روانپزشکی در بیمارستان روزبه، از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. از دوران دستیاری به روان‌درمانی و کار در حوزه‌ی سوگ علاقه‌مند شد و تحت نظر استادان روانکاوی آقایان دکتر عبدالحسین رفعتیان و دکتر محمد صنعتی دوره‌های روان‌درمانی انفرادی و گروهی را گذراند. ایشان از ۲۵ سال پیش تاکنون به عنوان روانپزشک و روان‌درمانگر در شهرهای مسجدسلیمان، شاهین‌شهر و اصفهان و از سال ۱۳۸۳ در تهران مشغول به کار هستند. همچنین در سال‌های گذشته به همراه همکاران، چندین کارگاه با موضوع سوگ برای دستیاران روانپزشکی و روانشناسان برگزار کرده‌اند.

این نشست در ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه سی و یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به صورت مستقیم از نشانی‌های زیر در اینستاگرام پخش خواهد شد:

Instagram.com/bukharamag

Instagram.com/farhangan.fereshte

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *