“آژنگ نیوز”: تقویم تاریخ امروز ۱۱فروردین ماه بدین شرح است:

۱۱ فروردین ماه سال۱۳۳۹ خورشیدی،سازمان آب اعلام داشت که در سال گذشته شبکه آب تهران توسعه یافت و به بیست و هفت هزار خانه و مستقل تازه انشعاب آب داده شد و روزانه یک میلیون و دویست هزار نفر از مردم پایتخت از آب سالم و تصفیه شده استفاده کردند.

۱۱ فروردین ماه سال۱۳۳۹ خورشیدی،بانک کشاورزی اعلام کرد که در اسفند ماه گذشته پانزده وام به مبلغ سه میلیون و پانصدو پنجاه هزار ریال به شرکت های تعاونی روستایی دهکده های تابع شهرستان های ملایر ،خرم آباد،تبریز،اردبیل،اصفهان،آباده،همدان و بجنورد جهت بهبود وضع زندگی و افزایش محصولات کشاورزی پرداخت شد.

۱۱ فروردین ماه سال۱۳۴۱ خورشیدی،آئین نامه انتظامی دانشگاه مشتمل بر چهل و سه ماده و هفت تبصره از تصویب هیئت وزیران گذشت.

۱۱ فروردین ماه سال۱۳۴۱ خورشیدی،بنای نوبنیاد حجاج در فرودگاه مهر آباد و نیز ساختمان های کوی تازه کارمندان گمرک در آن محل مورد بازدید نخست وزیر علی امینی قرار گرفت.

۱۱ فروردین ماه سال۱۳۴۸ خورشیدی، وزارت آبادانی و مسکن اعلام کرد که قرارداد سه طرح عمرانی در روستاهای سیرم، کهک و بنارج از توابع شهرستان قم به امضاءرسید.

۱۱ فروردین ماه سال۱۳۵۳ خورشیدی،یک قرار داد ده ساله همکاری بین دانشکده دام\زشکی دانشگاه تهران و دانشکده دامپزشکی دانشگاه دیویس کالیفرنیا در لوس آنجلس به امضاءرسید.

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *