“آژنگ نیوز”:نشست مجازی”دیدار و گفتگو با میکائیل عظیمی”برگزار می شود.

دویست و شانزدهمین نشست از سلسله جلسات صبح پنجشنبه‌های مجله بخارا اختصاص یافته است به دیدار و گفتگو با میکائیل عظیمی پژوهشگر حوزه اقتصاد و صندوق‌های بازنشستگی.
این نشست با حضور دکتر حسن طایی، محمدرضا فرهادی پور ، رسول رییس جعفری و علی دهباشی در ساعت نه و نیم صبح پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در خانه فرهنگان قریب برگزار و به صورت مجازی پخش می‌شود.
عظیمی در بهمن ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده است. در سال ۱۳۷۳ وارد دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی شد و پس از آن در سال ۱۳۷۹ دوره کارشناسی ارشد را دانشگاه مازندران به پاین برد. وی بلافاصله به استخدام سازمان تامین اجتماعی درآمد و قریب شش سال در معاونت امور استان‌ها به عنوان کارشناس برنامه‌ریزی کار کرد. سپس در سال ۱۳۸۵ برای تکمیل تحصیل خود راهی هندوستان شد و سال ۱۳۸۸ موفق به پایان بردن دوره دکتری اقتصاد در دانشگاه پونا شد.

میکاییل - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ


وی مدتی در دانشگاه سمنان تدریس می‌کرد و پنج سال گذشته مدیرعامل موسسه پژوهشی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری بوده است.
در سال‌های گذشته وی یادداشت‌ها و مقاله‌های تحلیلی متعددی در روزنامه‌ها، مجله‌ها و سایت‌ها نوشته و دستی در ترجمه کتاب‌های اقتصادی دارد. همچنین آثاری چند در تاریخ شفاهی اقتصاد ایران از وی چاپ شده که در میان آنها می‌توان به کتاب روایت سازمانی که بود، پوینده مردی به راه، هفت‌خوان توسعه و میرنامیرا اشاره کرد. به تازگی نیز کتاب “مالیه روح مشروطه است” به قلم وی به بازخوانی تجربه مستشاری شوستر و میلسپو چاپ شده است.

جلسه دیدار و گفت‌وگو با میکائیل عظیمی به صورت مستقیم از نشانی‌های زیر پخش می‌شود:
instagram.com/bukharamag
instagram.com/farhangan.ir

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *