“آژنگ نیوز”:واقعا دشوار است که بگوییم اتومبیل مدل کاروان  چه زمانی اختراع شد یا چه کسی آن را اختراع کرد. بسیاری بر این باورند که کاروان های اولیه از کاروان های کوچ نشین روم که در دهه ۱۸۰۰ در اروپا وجود داشتند الهام گرفته شده اند. اولین کاروان تولیدی توسط پیرس آرووز تورینگ لاند،- در سال ۱۹۱۰ در مدیسون اسکوئر گاردن شروع به کار کرد. اگرچه چند مدل کاروان  و خودروی مخصوص کمپینگ البته تک تولیدی قبل از آن وجود داشت.

کاروان - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

تورینگ لاندو از این نظر سازنده کاروان معرفی می شود که به صورت سری چند خودرو تولید کرد.هم چنین بعد از اقدامات او بود که کاروانها وارد فرهنگ اصلی وزندگی مردم شدند. کاروان ساخت تورینگ لاندو با تلفن و توالت کامل شده بود.کاروان  ساخت او مفاهیم تجمل و راحتی را منعکس می کرد و یک خودروری واقعا نوآورانه و واقعی در آن زمان بود.

پنج سال بعد، رولاند آر. کانکلین،سازنده ای دیگر  از نیویورک، کاروان سفارشی خود را در سال ۱۹۱۵ساخت. کاروان او برای اسکان و جادادن  ۱۱نفر ساخته شده بود.در این کاروان وسایل جدیدی هم بکار گرفته شده بود،از جمله یک حمام ، دوش و دستشویی تاشو .او با این کاروان به همراه خانواده‌اش به سفری بین‌المللی رفت. کار وان دیگر با نام سانفرانسیسکوکه توسط گیبسی وان ساخته شده بود 25 فوت طول و ۸ تن وزن داشت. فضای داخلی کاروان هم شامل یک آشپزخانه کامل و یک قفسه کتاب مخفی بود.

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *