“آژنگ نیوز”:نشست مجازی “دیدار و گفتگو با بهروز گرانپایه”برگزار می شود.دویست و ششمین نشست از سلسله جلسات صبح پنجشنبه‌های مجله بخارا اختصاص یافته است به دیدار و گفتگو با بهروز گرانپایه که در ساعت نه و نیم صبح پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در محل کتابفروشی فرهنگان قریب برگزار می‌شود. بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا این جلسه به صورت مجازی برگزار و در نشانی‌های زیر به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

گرانپایه - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ


در این نشست با بهروز گرانپایه آقایان: کاظم شکری، محمد هاشم اکبریانی، پژمان موسوی و علی دهباشی درباره زندگی مطبوعاتی بهروز گرانپایه و دیگر آثارش با وی به گفتگو خواهند نشست.
بهروز گرانپایه در نخستین روز ماه اردیبهشت سال ۱۳۳۵ در محله سر دزک‌شهر شیراز زاده شد. کودکی را در محله بیات و دبستان دانشور گذراند و مدرک دیپلم خود را از دبیرستان شاهپور که بر اساس الگویی از مدارس آمریکایی توسط یکی از اعضا خاندان دستغیب مدیریت می‌شد، در سال ۱۳۵۳ دریافت کرد. بهروز گرانپایه که عمده شهرت وی به خاطر روزنامه‌نگاری و پژوهش‌های اجتماعی است، در ادبیات و سرودن شعر نیز فعالیت‌هایی تاکنون داشته‌است؛ فعالیت‌هایی که با تحصیلات دانشگاهی وی هیچ نسبتی ندارد. وی مدرک کارشناسی خود را در رشته ماشین آلات کشاورزی از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت سیستم‌ها و بهره‌وری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گرفت.
اخیرا مجموعه شعر «به عاشقی همیشه بیست‌وپنج ساله‌ام» از بهروز گرانپایه را نشر سرو سیمین در ۱۱۴ صفحه و با قیمت ۵۰ هزار تومان منتشر کرده است. سندرمِ فَرزیستی هم کتاب دیگری است که اخیرا با ترجمه‌ی او روانه‌ی بازار کتاب شده است.

جلسه دیدار و گفت‌وگو با بهروز گرانپایه از ساعت نه و نیم صبح پنجشنبه در نشانی‌های زیر پخش می‌شود:
instagram.com/bukharamag
Instagram.com/farhangan.ir

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *