“آژنگ نیوز”:نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در جهان به صورت وبینار طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۰ / ۲۰ , ۲۱ OCT در دانشگاه گیلان برگزار می شود. این همایش به کوشش مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی، دانشگاه گیلان، دانشگاه علامه طباطبائی، پژوهشگاه مطالعات علوم انسانی، دانشگاه صوفیه بلغارستان و انجمن ایرانی تاریخ برگزار می شود. تعداد انبوه مقالات ارسالی به همایش نشان دهنده توجه به پژوهش های ایران شناسی در داخل و خارج از ایران است.

پنل تخصصی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ


دبیرخانه این همایش توفیق داشته است تا از سوی پژوهشگران بیش از ۲۰۰ مقاله دریافت نماید، در مجموع ۱۴۰ مقاله به تایید داوران علمی همایش رسیده است و از این تعداد ۶۰ مقاله امتیاز لازم جهت سخنرانی در همایش را کسب نموده اند که در روزهای ۲۸ و ۲۹ مهر ماه ارائه خواهند شد.
مشارکت پژوهشگران از دانشگاه های ایران و دپارتمان های ایران شناسی بلغارستان، رومانی، روسیه ، انگلستان، کانادا، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، پاکستان، گرجستان و دیگر کشورها در نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در جهان نشان دهنده اهمیت مطالعات ایرانی در خارج از مرزهای ایران است. امیدواریم این همایش گامی دیگر در جهت شناسایی فرهنگ و مطالعات ایرانی در جهان باشد.

لینک حضور در همایش
https://www.skyroom.online/ch/uog/iran

https://t.me/yaserkaramzadeh

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *