“آژنگ نیوز”:فهرست برگزیدگان جوایز عکس کمدی حیات وحش۲۰۲۱اعلام شد.برخی از این تصاویر را نیز مشاهده میکنید.

مارمولک۲ - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

بر اساس بیانیه مطبوعاتی  که روز چهارشنبه۱۰ شهریور منتشر شد ، انتخاب ۴۲ تصویراز آخرین فهرست نهایی این مسابقه است که شمال  بیش از 7000 اثر از سراسر جهان بود،اعلام گردید.

این تصاویر از سراسر جهان از جمله انگلستان ، آفریقای جنوبی ، آلمان و هند گرفته شده است.

ماهی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که این جوایز در سال ۲۰۱۵ توسط عکاسان پل جونسون-هیکس و تام سلام ، که می خواستند از طریق طنز ، حفاظت از حیات وحش را ترویج دهند ، بنیانگذاری شده است.

کبوتر - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

جونسون هیکس در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: “تعداد زیادی از تصاویر دریافتی در هر سال، نشان دهنده اشتیاق مردم برای حفاظت از محیط زیست است و به ما یادآوری می کند که حیات وحش واقعاً باورنکردنی و خنده دار است و ما باید تمام تلاش خود را برای حفاظت از آن انجام دهیم.”

سولام نیز  در بیانیه مطبوعاتی خود عنوان کرده: “انتخاب عکسهای نهایی امسال سخت تر از همیشه بود.دیدن طیف وسیعی از حیوانات ، از فوق العاده کمیاب تا کبوتر های معمولی بسیار شگفت انگیز بود.

سنجاب 1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

حدود 10 درصد از کل درآمد خالص مسابقه امسال به سازمان حفاظت از وحشی اورانگوتان ها اهدا می شود ، سازمانی که با مسئولان پارک ملی گونونگ پالونگ ، بورنئو کار می کند.

عموم مردم می توانند تا ۱۰ اکتبر(۱۸ مهر) به تصویری که بیشترین خنده را برای آنها ایجاد کرده در این آدرس: www.comedywildlifephoto.com رای بدهند . برندگان نهایی  در ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر)اعلام خواهند شد.

زرافه 1 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

ترجمه:علی محرابی

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *