“آژنگ نیوز”:ارتفاعات زرمات در منطقه  پای ماترهورن  کشور سوییس قرار دارد. اینجا  یک منطقه عاری از هرگونه خودرویی است .این منطقه همچنان بکر است و البته دارای امکانات گردشگری فراوانی نیز هست.

منطقه زرمات در پای ماترهورن و در وسط کوهها  یک منطقه عظیم پیاده روی و اسکی به شمار می آید که آن را به یکی از جذاب ترین مناطق گذران تعطیلات در جهان تبدیل کرده است. این  جا داری امکانات فراوانی برای اسکی؛ شامل ۵۴ راه آهن کوهستانی و آسانسور و همچنین ۳۶۰کیلومتر پیست است. در حقیقت این منطقه  به نام “بهشت یخچال طبیعی ماترهورن” نیز شهرت یافته وبزرگترین و مرتفع ترین منطقه اسکی تابستانی اروپا است. همچنین تعداد زیادی از اعضای تیم ملی اسکی سوییس نیز در تابستان در اینجا تمرین می کنند.

زرمات سوییس - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این منطقه در بین کوهنوردان نیز دارای شهرت  افسانه ای است: مسیر طولانی و ارتفاعات آن ، یک مسیر بین المللی چالش برانگیز است که  طی کردن  آن چند روز طول می کشد .این مسیر از مون بلان به زرمات منتهی می شود و دارای بیش از ۴۰۰ کیلومتر مسیرهای پیاده روی از داخل و خارج دره است.این مسیر البته دارای پیشینه تاریخی است و  از جمله مسیرهای معامله گران و تاجرانی است که با قاطر  در  قرن ۱۳کالاهایشان را حمل میکردند. بخشی از این مسیرها  نیز سنگ فرش شده اند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *