اگر بخواهید یک اثر تاریخی 65 میلیون ساله را ببنید باید به گراند کانیون مسافرت کنید! گراند کانیون یک منطقه دیدنی در ایالت  آریزونا است و در بالای لیست علاقه مندان به سفر قرار دارد . اما تعداد کمی از مردم می دانند که می توانند در اینجا و در عمق  زمین ،یک شب منحصر به فرد را بگذرانند.

سوییتهای مستقردر غار ( Cavern Suite ) در عمق70 متری در زیر زمین و در غاری واقع شده است که تشکیل آن 65 میلیون سال به طول انجامیده است. برای رسیدن به آن ، باید بالغ بر 22 طبقه پایین رفت تا به پایین ترین اتاق هتلی رسید که  می توان در آن خوابید.

در تبلیغ این محیط باستانی عنوان شده است :شما می توانید تصور کنید شب را در قدیمی ترین ، تاریک ترین ، عمیق ترین ، ساکت ترین و بزرگترین اتاق سوئیت در جهان بگذرانید.در این مکان هیچ نوری وجود ندارد ، بنابراین ساکت است زیرا هیچ گونه شکل زندگی وجود ندارد.

image 15 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

هیچ موجودی در غارها زندگی نمی کند ، نه مگس ، نه موش ، نه خفاش ، ویا سایراشکال موجودات زنده و یا حیوانات دیگر. تنها چیزی که در حال حرکت یا تنفس است ،گردشگران هستند!!

این اقامتگاه ها “لوکس” معرفی می شوند ،زیرا وقتی 70 متر زیر زمین هستید حتی ساده ترین امکانات رفاهی نیز مجلل است. این غار دارای یک آشپزخانه کوچک ، اتاق نشیمن و حمام است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *