“آژنگ نیوز”:کسب رکوردخالکوبی بر اساس آزار و اذیت یک انسان و برای صدماتی که به خودش زده  ؟!از کارهای بعیدی است که البته انجام گرفته است! برای برخی ، خال کوبی و پیرسینگ بیان هویت شخصی است. اما برای رولف بوخولتس۶۰ ساله ، این بیشتر شبیه یک سبک زندگی است.

طبق رکوردهای جهانی گینس ، وی اکنون با ۵۱۶ مورد رکورد بیشترین تغییرات بدن در یک فرد را در اختیار دارد.

بنا بر گزارش آژانس خبری UPI ، بوخولتس متولد آلمان هیچ وقت دوست نداشته که خود را سرحال جلوه دهد. او اولین خال کوبی خود را تقریباً در ۴۰ سالگی انجام داد ، اما پس از آن به سرعت به این کار اعتیاد پیدا کرد و آزمایش های بیشتری را برای پیرسینگ انجام داد.

اکنون ، ۲۰سال از اولین خال کوبی سرنوشت سازش می گذرد ، رولف بوخولتس در تغییرات ظاهری خود رکوردشکنی کرده است.

 اصلاحات بدن وی شامل ۴۵۳ سوراخ کردن است که۱۵۸ عدد از آن به لبهایش اختصاص داشت. خال کوبی ، و دو کاشت زیر پوستی که مانند یک جفت شاخ از بالای سرش بیرون زده اند،مدلهای دیگری هستند.

image 224 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ
بوخولتس برای کسب رکورد شبیه دیو شده است

کسب رکورد گینس

بوخولتس اولین بار در سال ۲۰۱۰ توجه جهانیان را به خود جلب کرد و توسط گینس به عنوان مردی با بیشترین میزان  سوراخ کردن بدن شناخته شد.

بوخولتس همچنین دارای علائم نقاشی(تتو) در سراسر پوست خود و بیش از شش کاشت زیر پوستی در اطراف مچ دست خود است. تقریباً ۹۰ درصد بدن او نیز خالکوبی پوشیده شده است و حتی کره چشم بوخولتس نیز از دیوانه بازی های  او در امان نمانده است.

مشخص نشده است که از  چه روشی استفاده کرده ، اما سفیدی چشم او اکنون کاملاً سیاه شده است!

مردی که از نظرظاهری کاملاً تغییر یافته و شکل یک انسان را دیگر ندارد ، در سال ۲۰۱۴ هنگامی که وارد فرودگاه دبی شد ، خبرساز گردید ، احتمالاً به دلیل چهره تکان دهنده اش به او اجازه ورود به کشور را ندادند.

 بوخولتس در آن سال برای حضور عمومی  در برنامه های نمایشی  و باقصد اقامت در هتلی ، به امارات متحده عربی سفر کرده بود ، اما به دلیل ممانعت در فرودگاه موفق به این کار نشد.

سخنگوی هتلی که قرار بود بوخولتس در آن حضور یابد ، گفت که مدیریت آن “علی رغم تمام تلاش هایش” برای کسب اجازه از مقامات برای ورود وی به کشور شکست خورده است.

تغییری نکرده ام؟!

در هر حال تغییرات شدید در ظاهرش  دیگران را  کاملا شوکه می کند ، اما برای بوخولتس این مسئله چندان مهمی نیست.

بوخولتس در مورد اقداماتش در خصوص این تغییرات فیزیکی خود می گوید: اصلاحات بدن فقط قسمت بیرونی را تغییر داده است.اما من از نظر روحی همان شخصی که بودم،هنوزهم هستم!!

ترجمه احسان محرابی

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *