الیور استون، کارگردان بنام و موفق آمریکایی، اعلام کرد که دیگر فیلم سینمایی نخواهد ساخت. او که در کارنامه خود جوایز متعددی را به ثبت رسانده، همچنین گفت که قصد همکاری با شبکه‌های تلویزیونی یا رسانه‌های جاری را نیز ندارد.

الیور استون، کارگردان صاحب‌نام آمریکایی، بدون شک یکی از بحث‌برانگیزترین فیمسازان هالیوود محسوب می‌شود.

این کارگردان ۷۴ ساله در گفت‌وگویی با روزنامه آلمانی آگسبورگر آلگماینه گفته است، دیگر قصد ساختن فیلمی سینمایی را ندارد، اما همچنان به ساخت فیلم‌های مستند علاقمند است.

از جمله ویژگی‌ها و تخصص‌های الیور استون پرداختن به کابوس‌های آمریکا و آمریکاییان است؛ از جنگ ویتنام گرفته تا فاجعه یازدهم سپتامبر.

او در مصاحبه با این نشریه آلمانی گفته است که “به اندازه کافی” فیلم‌های سینمایی ساخته‌ و برای این کار انرژی زیادی صرف کرده است.

image 158 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

استون افزوده است: «برای آنکه فیلمی بسازی، باید یکی دو سال از عمرت را صرف این کار کنی. من دیگر انگیزه‌ای ندارم»

استون خاطرنشان کرد که در حال حاضر موضوعی هم وجود ندارد که واقعا توجه او را به عنوان سوژه فیلم جلب کرده باشد. او اضافه کرد که تمایلی به همکاری با شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌های جاری (مانند نت‌فلیکس) را هم ندارد.

در کارنامه الیور استون افتخارات زیادی از جمله جوایز اسکار به ثبت رسیده است. فیلم‌های “جوخه”، “متولد چهارم ژوئیه”، “قاتلین بالفطره” و “مرکز تجارت جهانی”، از جمله آثار معروف او هستند.

این کارگردان آمریکایی تصریح کرد که دیگر در پی چالشی در این عرصه نیست و نمی‌خواهد فقط “صرف فیلم ساختن” فیلم بسازد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *