تبلیغ قدیمی دوچرخه فیلیپس در دهه 30 ،این اقدام برای تغییر در عادت تردد در تهران و شهرهای بزرگ، با درج آگهی های متعدد در مطبوعات صورت میگرفت.البته متاسفانه در سالهای بعد با شکل گیری کارخانه های متعددی که چند سال بعد هم تعطیل میشدند(مثل چیپ،فیات ،ژیان و…) شعار هر ایرانی یک پیکان باعث شد،شهرها انباشته از ماشین بشوند.

image 117 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

ویژگی هایی که برای تبلیغ دوچرخه از آن استفاده می شد نیز جالب بود:

هنگام سواری ازسرعت و راحتی فوق العاده هرکسی تفاوت این دوچرخه با دوچرخه های دیگر را متوجه خواهد شد.

قیمت این دوچرخه نیز واقعا مناسب است با وجود اینکه قطعات آن یکجا و از بهترین نوع انتخاب و با کنترل مخصوص ساخته شده است.

دوچرخه های معمولی برای مصارف خصوصی و حمل ونفل و دوچرخه های کورسی برای کسانی که دارای قلب جوان هستند.

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *