پس از مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای نیمار، تعداد بازیکنان پاری‌سن ژرمن مبتلا به کووید-۱۹ به سه نفر رسید.

پیش تر اعلام شده بود لئونارد پاردس و آنخل دی ماریا به این ویروس مبتلا شده اند.

ابتلای سه بازیکن کلیدی پاری‌سن ژرمن به کووید-۱۹ در حالی که دو هفته از آغاز لیگ یک فرانسه می گذرد باعث عصبانیت سرپرست تیم پایتخت لئوناردوی برزیلی شده است.

پاری سن ژرمن به دلیل شرکت در بازی پایانی لیگ قهرمانان اروپا که ده روز پیش برگزار شد بازی‌های لیگ را با تاخیر شروع خواهد کرد. اما در ده روز آینده دو بازی مهم در انتظار باشگاه پاریسی است: بازی با لانس و ازهمه مهم تر رقیب همیشگی و سرسخت پاریس، المپیک مارسی.

طبق قوانین جدید لیگ فدراسیون فوتبال فرانسه اگر تعداد بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا به ۴ نفر برسد بازی‌های آن تیم لغو و دستکم با دو هفته تاخیر برگزار خواهدشد.

image 65 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

اما به جز لئوناردو، مالکان و مدیران دیگر باشگاه‌های لیگ فرانسه انتقادات فراوانی به پاری سن ژرمن دارند چرا که بازیکنانش اجازه داده در تعطیلات پس از فینال لیگ قهرمانان، به مناطقی بروند که وضعیت شیوع کرونا در سطح هشدارو قرمز قراردارد.

دی ماریا، پاردس و نیمار به همراه گروهی دیگر از ستارگان پاری‌سن ژرمن، هر سه به جزیره مشهور ایبیتزای اسپانیا سفرکردند که در سه هفته اخیر به عنوان یکی از کانون های شیوع کرونا در اسپانیا شناخته شده است. کار برای بازیکنان و مدیران پاری سن ژرمن زمانی پیچیده ترشد که نیمار ستاره برزیلی باشگاه و همچنین دی ماریا و ایکاردی و حتی ناواس، همگی حاضر در ایبیتزا، در صفحات اینستاگرام خود عکس های متعددی از جشن های گروهی گذاشته که در آن نه فاصله گذاری های اجتماعی رعایت شده و نه پوشیدن ماسک.

برخی می گویند فدراسیون باید قهرمان سال گذشته لیگ یک را تنبیه و مجازات کند وبرخی دیگر هم شایعاتی مطرح کرده اند که «پاریسی ها می خواهند با اعلام موارد مبتلا به کووید از رویارویی با مارسی خودداری کنند و این بازی را به تعویق بیندازند.» پاری سن ژرمن دقیقا ده روز دیگر باید در پارک دو پرنس میزبان المپیک مارسی در چارچوب لیگ یک، برتر، فرانسه باشد.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *