بنا به یک گزارش، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از ترک کاخ سفید ممکن است قراردادی صدمیلیون دلاری برای انتشار کتاب و حضور در تلویزیون بگیرد.

به نوشته نیویورک پست، یک منبع آشنا با ترامپ گفت: «ترامپ زیر بمباران پیشنهاد کتاب و تلویزیون است که شاید به رقم سرسام‌آور صدمیلیون دلار برسد

انتشار این گزارش هم‌زمان است با جدال حقوقی آقای ترامپ علیه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری. او هنوز به دلیل اتهامات بی‌اساس تقلب در انتخابات، از پذیرش پیروزی جو بایدن خودداری می‌کند.

نیویورک پست از قول منبع خود نوشت: «اگر در جدال حقوقی برنده نشود، شاید قرارداد کتاب و تلویزیون، طرح بعدی‌اش باشد.

image 94 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

هفتاد میلیون رای [ترامپ] را تبدیل به تماشاگران تلویزیون و فروش کتاب کنید. همه کتاب‌های ضدترامپ فروش بالایی داشته‌اند، بنابراین کتاب دونالد هم حتما پرفروش خواهد شد

اما یک منبع دیگر در مصاحبه با نیویورک پست این تخمین را رد کرد و گفت که ارقام «به نظر دقیق نمی‌آیند».

به گزارش آسوشییتدپرس، در سال ۲۰۱۷ باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا و همسرش میشل قراردادی ۵۶ میلیون دلاری با شرکت نشر کراون بستند.

اما چند ناشر به آسوشییتدپرس گفتند که به نظرشان آقای ترامپ از جاذبه جهانی آقای اوباما برخوردار نخواهد بود. کتاب جدید اوباما به نام «سرزمین موعود» قرار است روز ۱۷ نوامبر منتشر شود.

امضای قرارداد نشر با آقای ترامپ یا هر مقام ارشد کابینه‌اش متضمن خطر واکنش منفی از سوی منتقدان، مردم و صنعت نشر خواهد بود.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *