“آژنگ نیوز”:درتاریخ ۲۹  آبان سال  ۱۳۴۷خورشیدی اعلام شد که قرار است یک انستیتو بازاریابی یا مارکتینگ  به زودی در تهران تاسیس شود.

مقامات مسئول اظهار داشته بودند:در این انستیتو که احتمالاً وابسته به وزارت تولیدات کشاورزی  خواهد بود هر سال تعدادی دانشجو پذیرفته شده و اصول بازاریابی به آنها تعلیم داده خواهد شد.

image 120 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

دولت  وقت معتقدبود با پیشرفت های سریع صنعتی و کشاورزی ایران، بخصوص به جهت لزوم افزایش صادرات،باید  به مسئله بازاریابی توجه بیشتری معمول شود .

گروه تاریخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *