کتاب مبانی عصب‌شناختی فرهنگ سازمانی منتشر گردید.نویسنده گان: علیرضا نوبتی و مهدی الوانی، نشر نی، چاپ اول ۱۳۹۹، ۴۱۱ صفحه، ۷۸۰۰۰ تومان

image 31 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

این کتاب تلفیقی است بین دانش فرهنگ سازمانی و علوم اعصاب و نظریه‌های شناخت ذهن. فرهنگ سازمانی که، در دیدگاه سنتی، با نظریات رفتاریْ توصیف و تبیین می‌شد، اینک به یاری‌گرفتن از علوم اعصاب و طرح مباحثی در زمینه‌ی بازتابندگی، تصورات، و هیجانات به‌عنوان فرایندهای ذهن، تصویر کامل‌تری را از خود به دست داده است.

اینک جعبه‌سیاه محرک‌ـ‌پاسخ گشوده و زوایای جدیدی از فرهنگ سازمانی روشن شده که کار آموزش، تحقیق و استفاده از آن را تسهیل کرده است.

به این ترتیب، معلمان، محققان، کارورزان، و بهره‌گیران فرهنگ سازمانی با اتکا به این تلفیق، شناخت موسّعی از موضوع پیدا خواهند کرد و در نیل به اهداف خود کامیاب‌تر از پیش خواهند بود.

پیوند این دو دانش، در اثر حاضر، مناظر شگرفی از فرهنگ سازمانی و علوم اعصاب خلق کرده است که انگیزه‌ی مطالعه‌ی کتاب را افزون می‌سازد و فهم پیچیدگی‌های آن را ممکن می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *