“آژنگ نیوز”:شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای نیتنزفیموس؛هات داگ برای باکلاسها در سال ۱۹۱۶تاسیس شد، مدیران این شرکت برای جذب مشتری به یک ترفند ابتکاری روی آوردند.آنها افرادی را استخدام کردند تا با لباس پزشکان ؛مهندسین و خلاصه تیپهای مرفه و به اصطلاح و آدم های معتبر در سطح شهر به فروشگاههای این شرکت رفته ودر آنجا هات‌داگ نیتنز بخورند!

با این ترفند بود بود که مردم این هات داگ‌ها راسالم و باکلاس میدانستند و این شرکت توانست فروش خوبی داشته باشه و با همین کارها امروزه بدل به یک یک برند بزرگ غذایی شده اند.

رستوران زنجیره ای - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم؛در سال ۱۹۱۶، ناتان هندورکر، مهاجر لهستانی، با ۳۰۰ دلار وام از دو دوست و دستور پخت مخفی ادویه‌های همسرش، یک دکه هات داگ فروشی نیکلی در جزیره کانی راه اندازی کرد.اما با یک طرح ابتکاری؛امروزه، ناتان به یک برند جهانی شناخته شده تبدیل شده است، با رستوران‌هایی در سراسر جهان، محصولاتی در سوپرمارکت‌های سراسر ایالات متحده و میلیون‌ها طرفدار.

اگر بخواهیم به یک ابتکار دیگر این شرکت اشاره کنیم باید بدانیم که: تنها برخی از شعب ناتان، رستوران‌هایی با قالب سنتی هستند،اما بسیاریدیگر از آنها کوچک‌تر و جمع‌وجورتر هستند – مانند چرخ دستی‌ها، کیوسک‌ها و اسنک بارها. این شعب کوچک‌تر اغلب در مکان‌های غیرسنتی مانند فرودگاه‌ها، مدارس، اماکن تفریحی، تأسیسات نظامی و فروشگاه‌های رفاهی و بزرگ قرار دارند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *