“آژنگ نیوز”:خدمت جدید فرودگاه دبی؛ بدین صورت است قرار است مسافران معطل چمدان‌شان نشوند و آنها را در خانه تحویل بگیرند!

این خدمت جدید که توسط بخش «مرحبا» از شرکت dnata و با همکاری شرکت لجستیک بار «DUBZ» راه‌اندازی شده، در راستای بهبود تجربه مسافران و کاهش زمان انتظار آن‌ها طراحی شده است.

فرودگاه دبی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

مسافران پیش از حرکت به سمت فرودگاه می‌توانند بارشان را در منزل، دفتر کار یا هتل به ماموران «مرحبا» تحویل دهند؛ ماموران با صدور کارت پرواز و بارنامه، چمدان را به‌طور امن به فرودگاه منتقل می‌کنند.

پس از فرود نیز مسافران بدون نیاز به انتظار پای نقاله‌های تحویل چمدان، می‌توانند فرودگاه را ترک کنند و بار آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد نهایی ارسال می‌شود.

این ابتکار، پیش‌درآمدی است بر برنامه‌های درازمدت dnata برای فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم دبی (DWC) به‌ارزش ۳۵ میلیارد دلار، که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۲ افتتاح شود.

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *