“آژنگ نیوز”:کتاب پروپا گانداچگونه کارمیکند؟ منتشر شد.نویسنده:جیسون استنلی .
چگونه پروپاگاندا دموکراسی را تضعیف میکند و چرا باید به آن توجه کنیم.
کتاب الکترونیکی (EPUB از طریق برنامه) 30٪ تخفیف با کد PUP30 قیمت حراج: ۱۳.۹۷ دلار / ۱۱.۸۹ پوند قیمت: ۱۹.۹۵ دلار / ۱۶.۹۹ پوند تاریخ انتشار:۳ ژوئن ۲۰۲۵ .

دموکراسی امروز ما مملو از کمپینهای سیاسی، لابیگران، رسانههای لیبرال و مفسران فاکس نیوز است که همگی از زبان برای تأثیرگذاری بر نحوه تفکر و استدلال ما در مورد مسائل عمومی استفاده میکنند. با این حال، بسیاری از ما معتقدیم که تبلیغات و دستکاری برای ما مشکلی ایجاد نمیکنند – نه به آن شکلی که برای جوامع تمامیتخواه اواسط قرن بیستم بودند. جیسون استنلی در کتاب «چگونه تبلیغات کار میکند» نشان میدهد که باید توجه بیشتری به آن شود. او بررسی میکند که تبلیغات چگونه به طور نامحسوس عمل میکند، چگونه دموکراسی – به ویژه آرمانهای مشورت و برابری دموکراتیک – را تضعیف میکند و چگونه به دموکراسیهای گذشته آسیب رسانده است. استنلی با تمرکز بر کاستیهای دولتهای لیبرال دموکراتیک، مقدمهای تاریخی بر نظریه سیاسی دموکراتیک به عنوان دریچهای به سوءاستفاده از واژگان دموکراتیک برای اهداف خودخواهانه تبلیغات ارائه میدهد. او نمونههای تاریخی، مانند بازسازی سیستم مدارس دولتی ایالات متحده در آغاز قرن بیستم، را مطرح میکند تا بررسی کند که چگونه زبان دموکراسی گاهی اوقات برای پنهان کردن یک واقعیت غیردموکراتیک استفاده میشود. او با بهرهگیری از طیف وسیعی از منابع، از جمله نظریه فمینیستی، نظریه انتقادی نژاد، معرفتشناسی، معناشناسی رسمی، نظریه آموزشی و روانشناسی اجتماعی و شناختی، توضیح میدهد که چگونه اعلام ریاکارانه و فریبکارانه باورها و ایدئولوژیهای معیوب، از نابرابریهای موجود در جامعه، مانند بیعدالتیهای نژادی که معمولاً در ایالات متحده رخ میدهد، ناشی میشود و آنها را تداوم میبخشد. کتاب «چگونه تبلیغات کار میکند» نشان میدهد که درک تبلیغات و سازوکارهای آن برای حفظ و حراست از دموکراسیهای لیبرال در همه جا ضروری است.
گروه رسانه
