“آژنگ نیوز”:  کتاب صنعت اینفلوئنسر: جست و جو برای اصالت در رسانه های اجتماعی ؛منتشر شد.نویسنده:امیلی هوند .این کتاب تاریخچه انتقادی از ظهور تأثیرگذار رسانه های اجتماعی با شهرت جهانی را ارایه میکند.

جلد گالینگور قیمت: ۱۸.۹۵ دلار / ۱۴.۹۹ پوند منتشر شده: ۲۵ مارس ۲۰۲۵ صفحات: ۲۳۲

اینفلوسر - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

قبل از اینکه لایک های اینستاگرام، هشتگ های توییتر یا ترندهای TikTok وجود داشته باشد، وبلاگ نویسانی بودند که به نظر می رسید شور و اصالتی را داشتند که رسانه های سنتی فاقد آن بودند. کتاب صنعت اینفلوئنسر؛داستان این است که چگونه سازندگان دیجیتال اولیه که در بحبوحه رکود بزرگ برای کار تلاش می کردند، صنعت چند میلیارد دلاری را به وجود آورد که اساساً فرهنگ، جریان اطلاعات و نحوه ارتباط ما با خود و یکدیگر را تغییر داده است. امیلی هاند با تکیه بر ده‌ها مصاحبه عمیق با تأثیرگذاران برجسته رسانه‌های اجتماعی، مدیران برند، بازاریابان، مدیران استعداد، پیش‌بینی‌کنندگان روند و دیگران، نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌کنندگان اولیه صنعت بر ایجاد و کسب درآمد از برندهای شخصی دیجیتال به عنوان ابزاری برای اعمال کنترل بر سرنوشت حرفه‌ای خود در زمان عدم قطعیت اقتصادی حاد تمرکز کردند. با گذشت زمان، فعالیت‌های آن‌ها در صنعتی ادغام شد که تأثیر آن بسیار فراتر از رویاهای اجداد آن و فراتر از کنترل آنها بوده است. هوند نشان می‌دهد که چگونه روش‌هایی که برای ایجاد، کسب درآمد و بازاریابی محتوای رسانه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اند، در زندگی ما نفوذ کرده و هزینه‌های فرهنگی و اقتصادی پیش‌بینی‌نشده را باز می‌کند. کتاب صنعت اینفلوئنسر؛نشان می‌دهد که چگونه، در یک محیط ارتباطی که به طور فزاینده‌ای دچار شکست و سود می‌شود، افرادی که ما آنها را «واقعی» می‌دانیم، صرفاً کسانی هستند که یاد گرفته‌اند از ساختارهای اصالت در حال تغییر صنعت بهره‌برداری کنند.

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *