آژنگ نیوز”:کتاب” تفکر آماری: تجزیه و تحلیل داده ها در دنیای نامشخص” منتشر شد.نویسنده : راسل پولدراک

کتاب مقدمه ای ضروری بر آمار است که برای دانشجویان روانشناسی و علوم اجتماعی بسیار مفید است.

قیمت: ۱۲۵.۰۰ دلار / ۱۰۵.۰۰ پوند منتشر شده (ایالات متحده): ۲۰ ژوئن ۲۰۲۳ منتشر شده (بریتانیا): صفحات: ۲۸۰۱ا

تفکر آماری به طور فزاینده ای برای درک دنیای پیچیده ما و تصمیم گیری آگاهانه بر اساس داده های نامشخص ضروری است. این کتاب درسی دقیق در مقطع کارشناسی، دانشجویان را با ایده‌های اصلی آمار به گونه‌ای آشنا می‌کند که بر درک عمیق تمرکز می‌کند تا کاربرد تکه‌ای یا غوطه‌وری ریاضی.

آماری - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

ارائه مفاهیم آماری کاملاً مدرن است و ایده‌های پیشرفته را از زمینه‌های یادگیری ماشین و علم داده به اشتراک می‌گذارد که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به طور مؤثر از روش‌های آماری برای پرسیدن سؤالات در مورد داده‌ها استفاده کنند. تفکر آماری ابزارهایی را برای توصیف الگوهای پیچیده ای که از داده ها پدید می آید و پیش بینی ها و تصمیم گیری های دقیق بر اساس داده ها فراهم می کند.

آمار را از یک دیدگاه منحصر به فرد مدرن معرفی می کند و به دانش آموزان کمک می کند تا از ایده های اساسی آمار برای تجزیه و تحلیل داده های واقعی استفاده کنند. مدلی از آمار را ارائه می دهد که طیف وسیعی از تکنیک های آماری را به هم پیوند می دهد که می تواند برای پاسخ به انواع مختلف سؤالات استفاده شود.

نحوه استفاده از آمار برای تولید یافته های تکرارپذیر و اجتناب از اشتباهات رایج در عمل آماری را توضیح می دهد شامل نمونه های زیادی با استفاده از داده های دنیای واقعی است همراه با کد کامپیوتری در R و Python – به صورت آنلاین در دسترس است – که دانش‌آموزان را قادر می‌سازد نحوه تولید هر نمونه را ببینند و تحلیل‌های خود را کدنویسی کنند.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *