“آژنگ نیوز”:جای انسان و ماشین در دنیای دیجیتال عوض شده است.پیشرفتهای تکنولوژیک به تدریج موجب شده که انسانها هویت ماشینی پیدا کنند.

زمانی که عصر جدیدی آغاز شد – عصر دیجیتال – به نظر می رسید همه چیز با تمام قوانین و سیاست های مربوط به هویت انسانی به خوبی کار می کند. وقتی همه چیز شروع شد، انسان ها یاد گرفتند که به طور مجازی از طریق دستگاه های دیجیتالی، عمدتاً رایانه، متصل شوند. مفهوم هویت که در این سناریو محبوبیت بیشتری پیدا کرد از طریق نام کاربری و رمز عبور است.

دیaaaجیتال - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

از آنجایی که اینترنت در روزهای اولیه خود به عنوان یک تکامل از مخابرات دیده می شد، هنوز کاملاً انسان محور بود. مردم فقط شخص دیگری را تصور می کردند که با آنها در ارتباط هستند و اینترنت و رایانه شخصی صرفاً وسیله ای برای اتصال آنها بود. بیشتر ماشین‌ها هنوز توسط انسان کار می‌کردند و از این رو، هنوز انسان بر ماشین مسلط بود.

اما در نهایت امروزه شاهدیم که ماشینها کنترل انسانها را بر عهده گرفته اند.ماشین ها شروع به کسب استقلال بیشتر در مورد نوع عملیاتی کردند که می توانند انجام دهند. آنها دیگر صرفاً به عنوان یک وسیله تلقی نمی شوند، بلکه بیشتر به عنوان یک عامل مسلطند که می تواند توانایی های انسانی را تحت تاثیر قرار دهند.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *