“آژنگ نیوز”:نشست مجازی”دیدارهای ادبی و هنری در عصر یکشنبه‌ها،دیدار با انسیه ملکان”برگزار می شود.

lgلکان - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

دومین نشست از سلسله نشست‌های «دیدارهای ادبی و هنری عصر یکشنبه‌ها» اختصاص یافته است به گفت‌وگو با انسیه ملکان. این نشست با همکاری کتابفروشی گلفام در ساعت پنج بعدازظهر یکشنبه نوزدهم دی‌ماه ۱۴۰۰ در محل این کتابفروشی برگزار می‌شود. این نشست به خاطر لزوم رعایت موازین بهداشتی به صورت مجازی برگزار می‌شود.
انسیه ملکان فعالیت روزنامه‌نگاری را از سال ١٣٧۵ در سن ١٩ سالگی با بخش تجسمی مجله «زن روز» آغاز کرده است و پس از آن در بسیاری از مجلات و روزنامه‌ها و رادیو تلویزیون در حوزه رسانه و ادبیات همکاری داشته است.

او که دانش‌آموخته سینما و روزنامه‌نگاری است بسیاری از دوره‌های ادبیات خلاقه را در انگلستان و با شرکت در ورکشاپ‌های نویسندگان انگلیسی‌زبان گذرانده است.

از سال ١٣٩٠ تاکنون چهار کتاب تالیفی داستانی با عناوین «گفته بودی به هر حال» (نشر مروارید در سال ٩١)، «کسی در میان شما» (نشر مروارید در سال ٩۴)، «پیراهن آبی ترزا» (نشر صدای معاصر در سال ٩۶) و اینک «فسخ» (نشر صدای معاصر) را در کارنامه خود دارد.

همکاری او با جمال میرصادقی از اوایل دهه هشتاد در زمینه پژوهش، تصحیح و بازخوانی بسیاری از کتابهای ایشان در حوزه آموزش داستان‌نویسی از دیگر نقش‌های اوست.
جلسه دیدار با انسیه ملکان از نشانی‌های زیر بصورت زنده پخش می‌شود:
instagram.com/bukharamag
instagram.com/elmifarhangi
instagram.com/elmifarhangi_golfam

گروه خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *