“آژنگ نیوز”:قلعه هوهنزل بورگ، یکی از بزرگترین قلعه های اروپا، برای اولین بار توسط اسقف اعظمی ساخته شد که سرسختانه مخالف پادشاه آلمان هنری چهارم بود – پادشاهی که در نهایت پنج بار توسط سه پاپ مختلف تکفیر می شود.

اسقف اعظم به عنوان یک مخالف صریح پادشاه ، این قلعه را به عنوان یک مکان دفاعی و نظامی قوی ساخت. برخلاف تصور عموم البته یک قلعه مستحکم به رغم  نمونه های زیاد به معنای یک قلعه زشت نیست.

قلعه هوهنزل بورگ به لطف ایستگاه راه آهن تازه افتتاح شده و طراحی زیبای آن ، از اوایل دهه ۱۸۹۰ به یک جاذبه گردشگری تبدیل شد.

image 66 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

این قلعه همچنین به دلیل سابقه طولانی به عنوان یک جاذبه گردشگری  و یکی از بهترین قلعه های قرون وسطایی محافظت شده در جهان به شمار می آید.

از جاذبه های  داخلی آن می توان به مبلمان ، تزئینات داخلی و آلات موسیقی  موجود در آن،اشاره کرد که از اوایل قرن پانزدهم میلادی بر جای مانده اند.

بازدید کنندگان همچنین می توانند وقت خود را در تالار طلایی بگذرانند ، جایی که در طبقه سوم این قلعه قرار دارد. سقف این بنا را با اشکالی به رنگ طلا آراسته اند که برخی از آنها به تقلید از ستاره های آسمان ترسیم شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *