آژنگ نیوز”:کتاب “آیین‌های تلویزیونی و باز‌نمایی «حزن و فرح مذهبی» منشر شد. نویسنده :علی جعفری، نشر آرما، ۵۲۸ صفحه، ۵۰۰۰۰ تومان

تلویزیونی - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

درباره کتاب

در این کتاب از مبدأ حوزه نظری «ارتباطات آیینی» و به کمک رهیافت «مردم‌نگاری»، فرآیند ورود و خروج آیینی تلویزیون ایران به دو نوع مناسبت «حزن مذهبی» و «فرح مذهبی» بررسی شده است.

به همین دلیل دو مقطع محرم و نیمه شعبان انتخاب شده و به بررسی و آسیب‌شناسی سنت‌های مناسبتی تلویزیون ایران پرداخته شده و به کنداکتورشناسی تلویزیون در این دو مقطع با بررسی و رصد دقیق برنامه‌ها پرداخته است.

گروه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *