“آژنگ نیوز”:یک سال پیش در پنجم آبان ماه سال ۱۳۹۸ پایگاه اطلاع رسانی آژنگ نیوز کار خودش را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون آنقدر وقایع و رخدادهای متعددی شکل گرفته اند که بزرگداشت یکمین سالگرد آغاز فعالیت یک پایگاه اطلاع رسانی نمی تواند جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. اما تداوم کار اطلاع رسانی آنهم در بخش خصوصی دارای ارزشهایی است که مخاطبان این رسانه و دست اندر کارانش را مصمم میکند با بزرگداشت یکسالگی حتی با انتشار یک یادداشت ساده از عزم جزم خود به ادامه و صد البته گسترش تاکید کند.

آژنگ با هدف افزایش دانش مخاطبان در حوزه تاریخ فعالیت خود را آغاز کرده است. اما منظور از تاریخ تکرار مکررات راجع به تاریخ حکومتها ،پادشاهان،قهرمانان،وقایع دها هزار بار بیان شده و تکراری نیست. بیان و ارایه تصویری از زندگی مردم در تاریخ معاصر یکی از مهمترین دلبستگی هاست. در کنار آن رویدادهای تاریخی جهان نیز مورد توجه بوده است. از جغرافیا و محیط زندگی مردم در گوشه کنار ایران و جهان نیز مطالبی منتشر شده است.

image 203 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

در کنار آن تلاش شده اخبار فعالیتهای فرهنگی و علمی و اجتماعی و همچنین نشر کتاب نیز منتشر گردند.در خصوص شکل گرافیکی سایت هم باید مدیر فنی ان توضیح بدهد. اما فعلا به همین حد بسنده می شود که تلاش شده گرافیک روی مخ مخاطب نبوده و به او آرامش بصری بدهد. هدف دیگر ما تولید مطالب و به بیان دیگر ارتقاء دانش مخاطب از طریق تولید محتواست. تاکنون نیز بدون بهره گیری از کلکهای مرسوم ،توانسته ایم روز بروز رنکینگ آژنگ را ارتقاء بخشیم .در بخش ترجمه نیز همکاران مستعد و جوانمان با ترجمه مطالب روز و مفید به ارتقاءسطح محتوایی این رسانه کمک شایانی نموده است.

هدف بعدی ما تقویت و گسترش فعالیت این رسانه در زمینه ارتباط با مخاطبان است. تا با افزایش مشارکت آنان بتوانیم بهتر به آفزایش آگاهی و دانش مردم کمک کنیم.امیدواریم در ادامه راه همچنان از حمایت همکاران رسانه ای که در این مدت به نحو شایسته ای با ما یاری کرده اند نیز برخوردار باشیم.

باتشکر و امید به فردایی بهتر مدیر مسئول

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *