ویکتور لیندلوف،‌ مدافع سوئد‌ی منچستر یونایتد، دزدی را که کیف یک پیرزن را قاپیده بود گرفت و او را تحویل پلیس داد.

به‌نوشتهٔ روزنامهٔ محلّی آفتون‌بلادِت، وقتی مدافع جوان در شهر خودش یعنی واستراس،‌ در غرب استکهلم، قدم می‌زده می‌بیند که دزدی که با دوچرخه از کنار یک پیرزن ۹۰ ساله رد می‌شده، کیف پیرزن را می‌قاپد و به‌سرعت دور می‌شود.

مدافع بادپای ۱۸۷ سانتی‌متری درنگ نمی‌کند و به‌دنبال طرف می‌دود و بالاخره یقهٔ او را می‌گیرد و صبر می‌کند تا پلیس برسد و او را تحویل مأموران می‌دهد. این روزنامهٔ محلی می‌نویسد زن سالمند که از بازیافتن کیفش خوشحال بوده، می‌خواسته این جوان خیرخواه را به‌ناهار دعوت کند.

پلیس سوئد در بیانیهٔ خود از این مرد جوان نام نبرده، اما باشگاه منچستر یونایتد تأیید کرده است که جوانِ دزدگیر کسی نبوده جز مدافع مشهور این تیم ویکتور لیندلوف.

image 189 - پایگاه اطلاع رسانی آژنگ

هوادارن لیندلوف به خاطر آرامش و متانتش به او لقب «مرد یخی» داده‌اند. مرد یخی شیاطین سرخ همچنین بسیار کم خطا می‌کند اما بازی‌خوانی، نبرد هوایی و تکل‌هایش در میدان معروف است.

لیندلوف ۲۶ ساله، در سال ۲۰۱۷ از بنفیکای پرتغال به منچستر یونایتد پیوست. او که با تیم ملّی زیر ۲۱ سال سوئد قهرمان اروپا شده، تاکنون در ۳۳ مسابقه برای تیم ملّی بزرگسالان این کشور نیز توپ زده است.

گروه گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *